نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید پاویلیون مالزی (Pavilion )

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد.گردشگران تور مالزی زمستان 94

می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 


مرکز خرید ایکیا مالزی (Ikea)

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانع و نهار خوری را عرضه می کند.گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

 

 

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.

گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.گردشگرانتور مالزی اسفند 94می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی, بازارهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگران تور مالزی در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگران تور مالزی می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. تور مالزی زمستان 94

 

 


هتل تریدرز پنانگ مالزی :

هتل تریدرز پنانگ مالزی را میتوان یکی از بهترین هتل های مالزی و بهترین گزینه اقامت تور مالزی دانست . این هتل با امکانات مدرن و خدمات عالی پذیرای گردشگران تور مالزی می باشد . هتل 4 ستاره تریدرز در قلب پنانگ تنها 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی panang میباشد . علاوه بر این به دو بازار محلی هم مرتبط میباشد .تور مالزی زمستان 94

 

امکانات هتل تریدرز پنانگ مالزی :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک و بدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار باز و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , بار

 

 


هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

 

 از معروف ترین هتل های پنانگ است تور مالزی زمستان 94که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای سازه ای مدرن و باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده وتمام تلاش خود راخواهدکرد تا لحظات خوبی را برای شما فراهم آورد .

 

 

 

 

این هتل دارای 662 اتاق در نهایت پاکیزگی ، آرامش را برای میهمانان فراهم نموده تا شما در فضا و محیط آرام اتاق های هتل لذت برده و به استراحت بپردازید . از جمله امکاناتی که در این اتاق ها به مسافران تور مالزی  ارائه می گردد می توان به : بالکن اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تخت کینگ سایز ، یخچال ، مینی بار ، پنجره های قدی ، نور طبیعی ، مبلمان جنگلی ، میز کار ، سشوار ، حمام مجهز به وان و سرویس بهداشتی لوکس ، اینترنت پرسرعت ، روم سرویس 24 ساعته و ... اشاره داشت .تور مالزی زمستان 94

 

 

امکانات هتل اکوتوریا پنانگ

 

 شامل ماساژ و اسپا ، استخر روباز ، محوطه حمام آفتاب ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین گلف ، میز بیلیارد ، سالن اسکواش ، زمین تنیس ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری از اطفال ، فروشگاه هاي متعدد، صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، لابی ، بار ، کافی شاپ ، فضای سبز ، رستوران ، خدمات شست و شوی لباس ، روم سرویس شبانه روزی، پذیرش و تحویل فوری ، صندوق امانات ، شاتل رایگان به فرودگاه و ... از امکاناتیست که در هتل تعبیه شده تا سفری خاطره انگیز را در ذهن زوج های جوان ثبت کند.تور مالزی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 

 

 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی 94 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی آبان 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی 94 , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی پاییز 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لون پاین پنانگ مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی پاییز 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تور مالزی مهر 94 می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تور مالزی آبان 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

بلندیهای کامرون مالزی

بلندی های کامرون مالزی منطقه ایست کوهستانی که در ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و از بزرگترین تفریحگاه های کوهستانی مالزی به شمار می رود و تا پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) تنها 4 ساعت فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و از گوشه و کنار جهان به سوی خود میکشد. این مکان کوهستانی هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را شامل می شود ، گردشگران تور مالزی 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای چای دیدن نمایند و یا به تماشای مزارع توت فرنگی بروند و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این ناحیه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی تجربه ای منحصر به فرد می باشد.

بلندیهای کامرون مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: بلندیهای کامرون مالزی ,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل فایرلان هسپیتالیتی کوالالامپور مالزی

هتل فایرلان هسپیتالیتی کوالالامپور مالزی هتلی است 4 ستاره که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. قسمت پذیرش هتل به صورت 24 ساعته از مسافران پذیرش می کند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور مالزی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل فایرلان هسپیتالیتی کوالالامپور مالزی می توان به استخر سر پوشیده , ایوان مخصوص حمام آفتاب , زمین بازی مخصوص کودکان و ... اشاره کرد. مسافران تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و در باغ هتل به گردش و تفریح بپردازند همچنین می توانند در فعاليت هايي نظير اسکواش شرکت نمایند.

 هتل فایرلان هسپیتالیتی کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فایرلان هسپیتالیتی کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد